دانلود پایان نامه بررسی و مقایسه میزان پرخاشگری در دانش آموزان

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

        ۱-۱مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

       ۲ -۱- بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………….. ۳

       ۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………….. ۷

      ۴-۱- اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………… ۹

      ۵-۱- فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

     ۶-۱- تعریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق

    ۱-۲- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳

   ۲-۲- معنی و مفهوم پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………. ۱۴

   ۳-۲- تعریف پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۱۶

   ۴-۲- مفهوم پرخاشگری در فرهنگ های مختلف ………………………………………………………………………. ۱۷

   ۵-۲- پرخاشگری و رفتار توام با جرات……………………………………………………………………………………….. ۱۹

   ۶-۲- پرخاشگری و تفاوت های جنسیتی ………………………………………………………………………………….. ۱۹

     ۱-۶-۲- چه چیزی تفاوت های جنسیتی در پرخاشگری را توجیه می کند ؟…………………………….. ۲۰

۷-۲- ثبات پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

۸-۲- خسارات پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

    ۱-۸-۲- آیا پرخاشگری همیشه مضر است ؟ ……………………………………………………………………………. ۲۸

۹-۲- نقش ادراک مقاصد دیگران در نحوه پرخاشگری ………………………………………………………………….. ۲۹

۱۰-۲- انواع پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰

             الف- پرخاشگری کلامی ……………………………………………………………………………………………….. ۳۲

             ب- پرخاشگری فیزیکی ………………………………………………………………………………………………… ۴۳

             ج- خشم………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

              د خصومت ………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

۱۱-۲-رویکردهای نظری پرخاشگری ……………………………………………………………………………………………. ۶۵

          ۱-۱۱-۲- دیدگاه ذاتی بودن پرخاشگری…………………………………………………………………………… ۶۵

          ۲-۱۱-۲- دیدگاه ناکامی- پرخاشگری……………………………………………………………………………….. ۶۵

          ۳-۱۱-۲- دیدگاه منشا اجتماعی پرخاشگری…………………………………………………………………….. ۶۶

          ۴-۱۱-۲ – دیدگاه زیستی ……………………………………………………………………………………………….. ۶۶

۱۲-۲- علل و عوامل پرخاشگری دانش آموزان ……………………………………………………………………………… ۶۷

          ۱ -۱۲-۲- عوامل خانوادگی………………………………………………………………………………………………. ۶۸

          ۲-۱۲-۲-عوامل محیطی ………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

          ۳-۱۲-۲- عوامل اجتماعی………………………………………………………………………………………………… ۷۳

         ۴-۱۲-۲- علل آموزشگاهی…………………………………………………………………………………………………. ۷۴

         ۵-۱۲-۲-عوامل فیزیولوژیک……………………………………………………………………………………………….. ۷۵

         ۶-۱۲-۲-علل شخصیتی……………………………………………………………………………………………………… ۷۷

۱۳-۲- راههای کنترل و پیشگیری از پرخاشگری ………………………………………………………………………….. ۷۸

        ۱-۱۳-۲- تنبیه به عنوان عامل بازدارنده………………………………………………………………………………. ۷۸

        ۲-۱۳-۲- تخلیه هیجانی ……………………………………………………………………………………………………. ۷۹

        ۳-۱۳-۲- آموزش مهارت های اجتماعی …………………………………………………………………………….. ۷۹

        ۴-۱۳-۲- ایجاد واکنش های نا متجانس …………………………………………………………………………….. ۸۰

        ۵-۱۳-۲- درمان دارویی …………………………………………………………………………………………………….. ۸۱

۱۴-۲- رابطه پرخاشگری و اختلالات روانپزشکی ………………………………………………………………………….. ۸۲

۱۵-۲- تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ………………………………………………. ۸۳

۱۶-۲- راههای اصلاحی برای از بین بردن حالت پرخاشگری در دانش آموزان……………………………….. ۸۴

فصل سوم (روش پژوهش)

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

بررسی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

جامعه و نمونه  آماری پژوهش……………………………………………………………………………………………….. ۸۷

 روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….. ۸۸

ابزار گرد  آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………… ۸۸

روایی و اعتبار پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………. ۸۸

 روش های آماری تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………….. ۹۰

فصل چهارم: (تجزیه وتحلیل)

مقدمه :…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲

آمار توصیفی :……………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۲

فرضیه اول :…………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۴

فرضیه دوم :………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵

فرضیه سوم :………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فزضیه چهارم :……………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱

۵ـ۲ـ تبیین فرضیه ها ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۱

۵ـ۳ـ محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۲

۵ـ۴ـ پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲

منابع و مأخذ: ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۵

فهرست جداول

جدول ۱-۴- جدول فراوانی و میانیگن و ماینه و مد………………………………………………………………………. ۹۲

جدول ۲-۴- میزان فراوانی درصدی دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………….   ۹۳

جدول ۳-۴- جدول کلی میزان پرخاشگری در دانش آ موزان دختر و پسر …………………………………….. ۹۴

جدول ۴-۴ – میزان پرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………. ۹۴

جدول ۵-۴- آزمون tپرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر…………………………………………… ۹۵

جدول ۶-۴- میزان پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………………. ۹۵

جدول۷-۴:آزمون t برای پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………. ۹۶

جدول ۸-۴: میزان خشم دانش آموزان دختر وپسر………………………………………………………………………… ۹۷

جدول ۹-۴: آزمون t خشم برای دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۰-۴: میزان خصومت دردانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۱-۴: t خصومت برای دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………… ۹۸

فهرست نمودار

۱-۴- نمودار فراوانی دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………………………. ۹۳

دانلود فایل

پایان نامه بررسی و مقایسه میزان پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

        ۱-۱مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

       ۲ -۱- بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………….. ۳

       ۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………….. ۷

      ۴-۱- اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………… ۹

      ۵-۱- فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

     ۶-۱- تعریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق

    ۱-۲- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳

   ۲-۲- معنی و مفهوم پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………. ۱۴

   ۳-۲- تعریف پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۱۶

   ۴-۲- مفهوم پرخاشگری در فرهنگ های مختلف ………………………………………………………………………. ۱۷

   ۵-۲- پرخاشگری و رفتار توام با جرات……………………………………………………………………………………….. ۱۹

   ۶-۲- پرخاشگری و تفاوت های جنسیتی ………………………………………………………………………………….. ۱۹

     ۱-۶-۲- چه چیزی تفاوت های جنسیتی در پرخاشگری را توجیه می کند ؟…………………………….. ۲۰

۷-۲- ثبات پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

۸-۲- خسارات پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

    ۱-۸-۲- آیا پرخاشگری همیشه مضر است ؟ ……………………………………………………………………………. ۲۸

۹-۲- نقش ادراک مقاصد دیگران در نحوه پرخاشگری ………………………………………………………………….. ۲۹

۱۰-۲- انواع پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰

             الف- پرخاشگری کلامی ……………………………………………………………………………………………….. ۳۲

             ب- پرخاشگری فیزیکی ………………………………………………………………………………………………… ۴۳

             ج- خشم………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

              د خصومت ………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

۱۱-۲-رویکردهای نظری پرخاشگری ……………………………………………………………………………………………. ۶۵

          ۱-۱۱-۲- دیدگاه ذاتی بودن پرخاشگری…………………………………………………………………………… ۶۵

          ۲-۱۱-۲- دیدگاه ناکامی- پرخاشگری……………………………………………………………………………….. ۶۵

          ۳-۱۱-۲- دیدگاه منشا اجتماعی پرخاشگری…………………………………………………………………….. ۶۶

          ۴-۱۱-۲ – دیدگاه زیستی ……………………………………………………………………………………………….. ۶۶

۱۲-۲- علل و عوامل پرخاشگری دانش آموزان ……………………………………………………………………………… ۶۷

          ۱ -۱۲-۲- عوامل خانوادگی………………………………………………………………………………………………. ۶۸

          ۲-۱۲-۲-عوامل محیطی ………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

          ۳-۱۲-۲- عوامل اجتماعی………………………………………………………………………………………………… ۷۳

         ۴-۱۲-۲- علل آموزشگاهی…………………………………………………………………………………………………. ۷۴

         ۵-۱۲-۲-عوامل فیزیولوژیک……………………………………………………………………………………………….. ۷۵

         ۶-۱۲-۲-علل شخصیتی……………………………………………………………………………………………………… ۷۷

۱۳-۲- راههای کنترل و پیشگیری از پرخاشگری ………………………………………………………………………….. ۷۸

        ۱-۱۳-۲- تنبیه به عنوان عامل بازدارنده………………………………………………………………………………. ۷۸

        ۲-۱۳-۲- تخلیه هیجانی ……………………………………………………………………………………………………. ۷۹

        ۳-۱۳-۲- آموزش مهارت های اجتماعی …………………………………………………………………………….. ۷۹

        ۴-۱۳-۲- ایجاد واکنش های نا متجانس …………………………………………………………………………….. ۸۰

        ۵-۱۳-۲- درمان دارویی …………………………………………………………………………………………………….. ۸۱

۱۴-۲- رابطه پرخاشگری و اختلالات روانپزشکی ………………………………………………………………………….. ۸۲

۱۵-۲- تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ………………………………………………. ۸۳

۱۶-۲- راههای اصلاحی برای از بین بردن حالت پرخاشگری در دانش آموزان……………………………….. ۸۴

فصل سوم (روش پژوهش)

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

بررسی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

جامعه و نمونه  آماری پژوهش……………………………………………………………………………………………….. ۸۷

 روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….. ۸۸

ابزار گرد  آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………… ۸۸

روایی و اعتبار پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………. ۸۸

 روش های آماری تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………….. ۹۰

فصل چهارم: (تجزیه وتحلیل)

مقدمه :…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲

آمار توصیفی :……………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۲

فرضیه اول :…………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۴

فرضیه دوم :………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵

فرضیه سوم :………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فزضیه چهارم :……………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱

۵ـ۲ـ تبیین فرضیه ها ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۱

۵ـ۳ـ محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۲

۵ـ۴ـ پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲

منابع و مأخذ: ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۵

فهرست جداول

جدول ۱-۴- جدول فراوانی و میانیگن و ماینه و مد………………………………………………………………………. ۹۲

جدول ۲-۴- میزان فراوانی درصدی دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………….   ۹۳

جدول ۳-۴- جدول کلی میزان پرخاشگری در دانش آ موزان دختر و پسر …………………………………….. ۹۴

جدول ۴-۴ – میزان پرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………. ۹۴

جدول ۵-۴- آزمون tپرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر…………………………………………… ۹۵

جدول ۶-۴- میزان پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………………. ۹۵

جدول۷-۴:آزمون t برای پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………. ۹۶

جدول ۸-۴: میزان خشم دانش آموزان دختر وپسر………………………………………………………………………… ۹۷

جدول ۹-۴: آزمون t خشم برای دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۰-۴: میزان خصومت دردانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۱-۴: t خصومت برای دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………… ۹۸

فهرست نمودار

۱-۴- نمودار فراوانی دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………………………. ۹۳


دانلود فایل

بررسی و مقایسه میزان پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

 

        ۱-۱مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

       ۲ -۱- بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………….. ۳

       ۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………….. ۷

      ۴-۱- اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………… ۹

      ۵-۱- فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

     ۶-۱- تعریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق

    ۱-۲- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳

   ۲-۲- معنی و مفهوم پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………. ۱۴

   ۳-۲- تعریف پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۱۶

   ۴-۲- مفهوم پرخاشگری در فرهنگ های مختلف ………………………………………………………………………. ۱۷

   ۵-۲- پرخاشگری و رفتار توام با جرات……………………………………………………………………………………….. ۱۹

   ۶-۲- پرخاشگری و تفاوت های جنسیتی ………………………………………………………………………………….. ۱۹

     ۱-۶-۲- چه چیزی تفاوت های جنسیتی در پرخاشگری را توجیه می کند ؟…………………………….. ۲۰

۷-۲- ثبات پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

۸-۲- خسارات پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

    ۱-۸-۲- آیا پرخاشگری همیشه مضر است ؟ ……………………………………………………………………………. ۲۸

۹-۲- نقش ادراک مقاصد دیگران در نحوه پرخاشگری ………………………………………………………………….. ۲۹

۱۰-۲- انواع پرخاشگری ………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰

             الف- پرخاشگری کلامی ……………………………………………………………………………………………….. ۳۲

             ب- پرخاشگری فیزیکی ………………………………………………………………………………………………… ۴۳

             ج- خشم………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

              د خصومت ………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

۱۱-۲-رویکردهای نظری پرخاشگری ……………………………………………………………………………………………. ۶۵

          ۱-۱۱-۲- دیدگاه ذاتی بودن پرخاشگری…………………………………………………………………………… ۶۵

          ۲-۱۱-۲- دیدگاه ناکامی- پرخاشگری……………………………………………………………………………….. ۶۵

          ۳-۱۱-۲- دیدگاه منشا اجتماعی پرخاشگری…………………………………………………………………….. ۶۶

          ۴-۱۱-۲ – دیدگاه زیستی ……………………………………………………………………………………………….. ۶۶

۱۲-۲- علل و عوامل پرخاشگری دانش آموزان ……………………………………………………………………………… ۶۷

          ۱ -۱۲-۲- عوامل خانوادگی………………………………………………………………………………………………. ۶۸

          ۲-۱۲-۲-عوامل محیطی ………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

          ۳-۱۲-۲- عوامل اجتماعی………………………………………………………………………………………………… ۷۳

         ۴-۱۲-۲- علل آموزشگاهی…………………………………………………………………………………………………. ۷۴

         ۵-۱۲-۲-عوامل فیزیولوژیک……………………………………………………………………………………………….. ۷۵

         ۶-۱۲-۲-علل شخصیتی……………………………………………………………………………………………………… ۷۷

۱۳-۲- راههای کنترل و پیشگیری از پرخاشگری ………………………………………………………………………….. ۷۸

        ۱-۱۳-۲- تنبیه به عنوان عامل بازدارنده………………………………………………………………………………. ۷۸

        ۲-۱۳-۲- تخلیه هیجانی ……………………………………………………………………………………………………. ۷۹

        ۳-۱۳-۲- آموزش مهارت های اجتماعی …………………………………………………………………………….. ۷۹

        ۴-۱۳-۲- ایجاد واکنش های نا متجانس …………………………………………………………………………….. ۸۰

        ۵-۱۳-۲- درمان دارویی …………………………………………………………………………………………………….. ۸۱

۱۴-۲- رابطه پرخاشگری و اختلالات روانپزشکی ………………………………………………………………………….. ۸۲

۱۵-۲- تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ………………………………………………. ۸۳

۱۶-۲- راههای اصلاحی برای از بین بردن حالت پرخاشگری در دانش آموزان……………………………….. ۸۴

فصل سوم (روش پژوهش)

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

بررسی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

جامعه و نمونه  آماری پژوهش……………………………………………………………………………………………….. ۸۷

 روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….. ۸۸

ابزار گرد  آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………… ۸۸

روایی و اعتبار پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………. ۸۸

 روش های آماری تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………….. ۹۰

فصل چهارم: (تجزیه وتحلیل)

مقدمه :…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲

آمار توصیفی :……………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۲

فرضیه اول :…………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۴

فرضیه دوم :………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵

فرضیه سوم :………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فزضیه چهارم :……………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱

۵ـ۲ـ تبیین فرضیه ها ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۱

۵ـ۳ـ محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۲

۵ـ۴ـ پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲

منابع و مأخذ: ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۵

 

فهرست جداول

جدول ۱-۴- جدول فراوانی و میانیگن و ماینه و مد………………………………………………………………………. ۹۲

جدول ۲-۴- میزان فراوانی درصدی دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………….   ۹۳

جدول ۳-۴- جدول کلی میزان پرخاشگری در دانش آ موزان دختر و پسر …………………………………….. ۹۴

جدول ۴-۴ – میزان پرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………. ۹۴

جدول ۵-۴- آزمون tپرخاشگری فیزیکی در دانش آموزان دختر و پسر…………………………………………… ۹۵

جدول ۶-۴- میزان پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………………. ۹۵

جدول۷-۴:آزمون t برای پرخاشگری کلامی در دانش آموزان دختر و پسر………………………………………. ۹۶

جدول ۸-۴: میزان خشم دانش آموزان دختر وپسر………………………………………………………………………… ۹۷

جدول ۹-۴: آزمون t خشم برای دانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۰-۴: میزان خصومت دردانش آموزان دختر و پسر……………………………………………………………. ۹۷

جدول ۱۱-۴: t خصومت برای دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………… ۹۸

 

فهرست نمودار

۱-۴- نمودار فراوانی دانش آموزان دختر و پسر ……………………………………………………………………………. ۹۳

دانلود فایل

پایان نامه بررسی و مقایسه عوامل موثر بر موفقیت و عدم موفقیت داوطلبان کنکور سراسری

((فهرست مطالب))

عنوان                                                                                 صفحه

فصل اول……………………………………………………………………………………………………….. ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۱

بیان مساله…………………………………………………………………………………………………….. ۴

اهمیت و ضرورت مساله…………………………………………………………………………….. ۶

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۸

سوالات ویژه………………………………………………………………………………………………… ۹

فرضیه تحقیق……………………………………………………………………………………………….. ۹

تعریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………… ۹

فصل دوم……………………………………………………………………………………………………… ۱۴

پیشینۀ تحقیق……………………………………………………………………………………………….. ۱۴

پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………………… ۲۰

فصل سوم…………………………………………………………………………………………………….. ۲۴

جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………. ۲۴

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………. ۲۴

شیوۀ تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………. ۲۵

تجزیه و تحلیل………………………………………………………………………………………………. ۲۵

فصل چهارم…………………………………………………………………………………………………… ۳۰

بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………. ۳۰

خلاصۀ تحقیق……………………………………………………………………………………………….. ۳۱

محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………….. ۳۳

پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………. ۳۳

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………. ۳۴

پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………….. ۳۵

دانلود فایل

پایان نامه بررسی و مقایسه رابطه عزت نفس و منبع کنترل در دانشجویان

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مساله

ضرورت مسئله

هدف پژوهش

فرضیات تحقیق

فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه

نظریه جیمز

نظریه ی مید

نظریه کولی

نظریه سالیوان

نظریه ی هورنای

نظریه ی آدلر

نظریه راجرز

عزت نفس و غرور

منبع کنترل

رویکردها و نظریه های متفاوت درباره ی وضع کنترل

تاریخچه ی نظریه راتر

مفاهیم اساسی نظریه یادگیری اجتماعی

توان رفتار

انتظار

تقویت گذشته و تصمیم

ارزش تقویت

موقعیت روان شناختی

آزادی حرکت

تفاوتهای فردی

کنترل

واکنش در برابر از دست دادن کنترل

منبع کنترل

منبع کنترل بیرونی

ویژگی های افراد با منبع کنترل درونی

ویژگی های افراد با منبع کنترل بیرونی

تصور راتر درباره انسان

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

 روش اجرای پژوهش

جامعه آماری

روش نمونه گیری

تعیین حجم نمونه

ابزار گردآوری اطلاعات

روایی و پایایی پرسشنامه

طرح تحقیق

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

مقدمه

آمار توصیفی

آمار استنباطی

فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

بحث و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

دانلود فایل