دانلود رابطه بین منبع کنترل رفتار و میزان تحصیلات معلمان مدارس

چکیده

به منظور بررسی رابطه بین منبع کنترل روتار و میزان تحصیلات به حجم هشتاد تو از جامعه معلمان مدارس پسرانه ی راهنمایی و دبیران دبیرستان دخترانه چهل نفر معلم مرد و چهل نفر دبیر زن با روش نمونه گیری در دسترسی انتخاب آمدند. طرح تحقیق عبارت است از روش علمی مقایسه ای. پس با مقیاس منبع کنترل راتر سنجش شدند. همچنین از روش آمار توصیفی و استنباطی توصیف شده است. تفاوت بین میانگین های مورد نظر ۴۵/۲ است. به منظور تعیین معنی دار بودن تفاوت محاسبه شده با درجات آزادی ۸۰ و در سطح ۵%  به جدول توزیع T استودنت مراجعه می کنیم. چون T محاسبه شده (۴۵/۲) بزرگتر از T جدول (۶۵/۱) است. بنابراین فرضیه صفر رد و فرض خلاف تأیید می شود. و نتیجه می گیریم که بین میانگین های مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد. نتایج به دست آماده نشان داده که بین منبع کنترل و میزان تحصیلات رابط معناداری وجود دارند.

به عبارت دیگر هر چه قدر کنترل درونی رفتار فردی قوی تر باشد امکان پیشرفت تحصیلی وی بیشتر است.

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

هدف پژوهش

اهمیت پژوهش

ارائه فرضیه تحقیق

تعریف نظری اصطلاحات

تعریف عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم

رفتار

اسناد

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

اسناد کنترل خود

چهره های مشخص رفتار

تعیین کننده های درونی و بیرونی

کنترل

تفاوتهای فردی در درک کنترل

تغییر پذیری ابعاد منبع کنترل

مفهوم منبع کنترل

اندازه گیری منبع کنترل

نظریه های مختلف منبع کنترل

نظریه شخضی شناسی مادی

موضوع رفتار گراها

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تصور راتر از ماهیت انسان

پتانسیل رفتار

ارزش تقویت

موقعیت روانی

پژوهشهای راتر

تفاوتهای فردی در درک کنترل

شکل گیری منبع کنترل

مکان کنترل درونی و بیرونی رفتار

خلاصه پژوهشها

اعتقاد به کنترل شخصی و سلامتی

پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تعاریف

پیشینه ی پیشرفت تحصیلی

خود انگاره و پیشرفت تحصیلی

نیاز به پیشرفت تحصیلی

عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی

نقش والدین بر پیشرفت تحصیلی

محیط و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی

آزمونهای پیشرفت تحصیلی

هنجار ملی

آزمونهای استاندارد پیشرفت تحصیلی و محدودیتهای آن

محیط و تأثیر آ« در پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

میزان تحصیلات رابطه بین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی

تحقیقات مربوط به منبع کنترل در آموزشگاه

فصل سوم

جامعه پژوهش

نمونه تحقیق

روش نمونه گیری

ویژگی آزمودنیها

ابراز اندازه گیری

مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر

روش نمره گذاری

اعتبار و پایانی آزمون منبع کنترل راتر

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

روش جمع آوری اطلاعات

متغیرهای تحقیق

طرح تحقیق

روش آماری

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل

جدول توزیع نمرات

رسم نمودار

جدول داده های جمع آوری شده

ارائه تجزیه و تحلیل  داده ها

جدول و تفسیر داده های کلی بدست آمده از انجام تست (تعداد افراد)

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

کاربردهای و نتایج پژوهش

پیشنهادات

محدودیتهای پژوهش

منابع و مأخذ

ضمائم

منابع و مآخذ

۱ـ شولتز، روان پی، ۱۳۷۸، روان شناسی شخصیت، مترجم : کریمی، یوسف و همکاران چاپ دوم، تهران انتشارات ارسباران

۲ـ سیف، علی اکبر، ۱۳۸۱، روان شناسی پرورشی یادگیری و آموزش چاپ پانزدهم، تهران، انتشارات آگاه

۳ـ سیاسی، علی اکبر، ۱۳۷۷، آسیب شناسی روانی، چاپ چهاردهم، تهران انتشارات بعثت.

۴ـ راس، آلن، اٌ، ۱۳۷۴ آسیب شناسی شخصیت، نظریه ها و فرایندها ترجمه، جمالنی، سیاوش چاپ اول، تهران، انتشارات بعثت.

۵ـ حسین چادی، مسعود، ۱۳۸۰، بررسی مقایسه هسته کنترل در دانش آموزان دبیرستانی شاهد و غیر شاهد پایان نامه جهت اخذ کارشناسی دانشگاه شیراز، راهنمایی، حسین، علی اکبر

۶ـ حسینیان، انسیه، ۱۳۷۷، بررسی رابطه میان هر شهر معلمان مقطع ابتدایی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی روان شناسی

۷ـ ضیایی پور، زهرا، زمستان، ۱۳۸۲، جزو بهداشت روانی

۸ـ شاملو، سعید، ۱۳۷۴، مکتبها و نظریه های شخصیت، چاپ ششم، تهران انتشارات رشد.


 

رابطه بین منبع کنترل رفتار و میزان تحصیلات معلمان مدارس راهنمایی و دبیران دبیرستان های استان تهران

چکیده

به منظور بررسی رابطه بین منبع کنترل روتار و میزان تحصیلات به حجم هشتاد تو از جامعه معلمان مدارس پسرانه ی راهنمایی و دبیران دبیرستان دخترانه چهل نفر معلم مرد و چهل نفر دبیر زن با روش نمونه گیری در دسترسی انتخاب آمدند. طرح تحقیق عبارت است از روش علمی مقایسه ای. پس با مقیاس منبع کنترل راتر سنجش شدند. همچنین از روش آمار توصیفی و استنباطی توصیف شده است. تفاوت بین میانگین های مورد نظر ۴۵/۲ است. به منظور تعیین معنی دار بودن تفاوت محاسبه شده با درجات آزادی ۸۰ و در سطح ۵%  به جدول توزیع T استودنت مراجعه می کنیم. چون T محاسبه شده (۴۵/۲) بزرگتر از T جدول (۶۵/۱) است. بنابراین فرضیه صفر رد و فرض خلاف تأیید می شود. و نتیجه می گیریم که بین میانگین های مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد. نتایج به دست آماده نشان داده که بین منبع کنترل و میزان تحصیلات رابط معناداری وجود دارند.

به عبارت دیگر هر چه قدر کنترل درونی رفتار فردی قوی تر باشد امکان پیشرفت تحصیلی وی بیشتر است.

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

هدف پژوهش

اهمیت پژوهش

ارائه فرضیه تحقیق

تعریف نظری اصطلاحات

تعریف عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم

رفتار

اسناد

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

اسناد کنترل خود

چهره های مشخص رفتار

تعیین کننده های درونی و بیرونی

کنترل

تفاوتهای فردی در درک کنترل

تغییر پذیری ابعاد منبع کنترل

مفهوم منبع کنترل

اندازه گیری منبع کنترل

نظریه های مختلف منبع کنترل

نظریه شخضی شناسی مادی

موضوع رفتار گراها

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تصور راتر از ماهیت انسان

پتانسیل رفتار

ارزش تقویت

موقعیت روانی

پژوهشهای راتر

تفاوتهای فردی در درک کنترل

شکل گیری منبع کنترل

مکان کنترل درونی و بیرونی رفتار

خلاصه پژوهشها

اعتقاد به کنترل شخصی و سلامتی

پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تعاریف

پیشینه ی پیشرفت تحصیلی

خود انگاره و پیشرفت تحصیلی

نیاز به پیشرفت تحصیلی

عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی

نقش والدین بر پیشرفت تحصیلی

محیط و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی

آزمونهای پیشرفت تحصیلی

هنجار ملی

آزمونهای استاندارد پیشرفت تحصیلی و محدودیتهای آن

محیط و تأثیر آ« در پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

میزان تحصیلات رابطه بین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی

تحقیقات مربوط به منبع کنترل در آموزشگاه

فصل سوم

جامعه پژوهش

نمونه تحقیق

روش نمونه گیری

ویژگی آزمودنیها

ابراز اندازه گیری

مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر

روش نمره گذاری

اعتبار و پایانی آزمون منبع کنترل راتر

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

روش جمع آوری اطلاعات

متغیرهای تحقیق

طرح تحقیق

روش آماری

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل

جدول توزیع نمرات

رسم نمودار

جدول داده های جمع آوری شده

ارائه تجزیه و تحلیل  داده ها

جدول و تفسیر داده های کلی بدست آمده از انجام تست (تعداد افراد)

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

کاربردهای و نتایج پژوهش

پیشنهادات

محدودیتهای پژوهش

منابع و مأخذ

ضمائم

منابع و مآخذ

۱ـ شولتز، روان پی، ۱۳۷۸، روان شناسی شخصیت، مترجم : کریمی، یوسف و همکاران چاپ دوم، تهران انتشارات ارسباران

۲ـ سیف، علی اکبر، ۱۳۸۱، روان شناسی پرورشی یادگیری و آموزش چاپ پانزدهم، تهران، انتشارات آگاه

۳ـ سیاسی، علی اکبر، ۱۳۷۷، آسیب شناسی روانی، چاپ چهاردهم، تهران انتشارات بعثت.

۴ـ راس، آلن، اٌ، ۱۳۷۴ آسیب شناسی شخصیت، نظریه ها و فرایندها ترجمه، جمالنی، سیاوش چاپ اول، تهران، انتشارات بعثت.

۵ـ حسین چادی، مسعود، ۱۳۸۰، بررسی مقایسه هسته کنترل در دانش آموزان دبیرستانی شاهد و غیر شاهد پایان نامه جهت اخذ کارشناسی دانشگاه شیراز، راهنمایی، حسین، علی اکبر

۶ـ حسینیان، انسیه، ۱۳۷۷، بررسی رابطه میان هر شهر معلمان مقطع ابتدایی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی روان شناسی

۷ـ ضیایی پور، زهرا، زمستان، ۱۳۸۲، جزو بهداشت روانی

۸ـ شاملو، سعید، ۱۳۷۴، مکتبها و نظریه های شخصیت، چاپ ششم، تهران انتشارات رشد.

 

دانلود رابطه بین منبع کنترل رفتار و میزان تحصیلات معلمان

چکیده

به منظور بررسی رابطه بین منبع کنترل روتار و میزان تحصیلات به حجم هشتاد تو از جامعه معلمان مدارس پسرانه ی راهنمایی و دبیران دبیرستان دخترانه چهل نفر معلم مرد و چهل نفر دبیر زن با روش نمونه گیری در دسترسی انتخاب آمدند. طرح تحقیق عبارت است از روش علمی مقایسه ای. پس با مقیاس منبع کنترل راتر سنجش شدند. همچنین از روش آمار توصیفی و استنباطی توصیف شده است. تفاوت بین میانگین های مورد نظر ۴۵/۲ است. به منظور تعیین معنی دار بودن تفاوت محاسبه شده با درجات آزادی ۸۰ و در سطح ۵%  به جدول توزیع T استودنت مراجعه می کنیم. چون T محاسبه شده (۴۵/۲) بزرگتر از T جدول (۶۵/۱) است. بنابراین فرضیه صفر رد و فرض خلاف تأیید می شود. و نتیجه می گیریم که بین میانگین های مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد. نتایج به دست آماده نشان داده که بین منبع کنترل و میزان تحصیلات رابط معناداری وجود دارند.

به عبارت دیگر هر چه قدر کنترل درونی رفتار فردی قوی تر باشد امکان پیشرفت تحصیلی وی بیشتر است.

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

هدف پژوهش

اهمیت پژوهش

ارائه فرضیه تحقیق

تعریف نظری اصطلاحات

تعریف عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم

رفتار

اسناد

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

اسناد کنترل خود

چهره های مشخص رفتار

تعیین کننده های درونی و بیرونی

کنترل

تفاوتهای فردی در درک کنترل

تغییر پذیری ابعاد منبع کنترل

مفهوم منبع کنترل

اندازه گیری منبع کنترل

نظریه های مختلف منبع کنترل

نظریه شخضی شناسی مادی

موضوع رفتار گراها

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تصور راتر از ماهیت انسان

پتانسیل رفتار

ارزش تقویت

موقعیت روانی

پژوهشهای راتر

تفاوتهای فردی در درک کنترل

شکل گیری منبع کنترل

مکان کنترل درونی و بیرونی رفتار

خلاصه پژوهشها

اعتقاد به کنترل شخصی و سلامتی

پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

تعاریف

پیشینه ی پیشرفت تحصیلی

خود انگاره و پیشرفت تحصیلی

نیاز به پیشرفت تحصیلی

عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی

نقش والدین بر پیشرفت تحصیلی

محیط و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی

آزمونهای پیشرفت تحصیلی

هنجار ملی

آزمونهای استاندارد پیشرفت تحصیلی و محدودیتهای آن

محیط و تأثیر آ« در پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

میزان تحصیلات رابطه بین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی

تحقیقات مربوط به منبع کنترل در آموزشگاه

فصل سوم

جامعه پژوهش

نمونه تحقیق

روش نمونه گیری

ویژگی آزمودنیها

ابراز اندازه گیری

مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر

روش نمره گذاری

اعتبار و پایانی آزمون منبع کنترل راتر

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

روش جمع آوری اطلاعات

متغیرهای تحقیق

طرح تحقیق

روش آماری

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل

جدول توزیع نمرات

رسم نمودار

جدول داده های جمع آوری شده

ارائه تجزیه و تحلیل  داده ها

جدول و تفسیر داده های کلی بدست آمده از انجام تست (تعداد افراد)

فهرست مطالب

عنوان                                                                     صفحه

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

کاربردهای و نتایج پژوهش

پیشنهادات

محدودیتهای پژوهش

منابع و مأخذ

ضمائم

منابع و مآخذ

۱ـ شولتز، روان پی، ۱۳۷۸، روان شناسی شخصیت، مترجم : کریمی، یوسف و همکاران چاپ دوم، تهران انتشارات ارسباران

۲ـ سیف، علی اکبر، ۱۳۸۱، روان شناسی پرورشی یادگیری و آموزش چاپ پانزدهم، تهران، انتشارات آگاه

۳ـ سیاسی، علی اکبر، ۱۳۷۷، آسیب شناسی روانی، چاپ چهاردهم، تهران انتشارات بعثت.

۴ـ راس، آلن، اٌ، ۱۳۷۴ آسیب شناسی شخصیت، نظریه ها و فرایندها ترجمه، جمالنی، سیاوش چاپ اول، تهران، انتشارات بعثت.

۵ـ حسین چادی، مسعود، ۱۳۸۰، بررسی مقایسه هسته کنترل در دانش آموزان دبیرستانی شاهد و غیر شاهد پایان نامه جهت اخذ کارشناسی دانشگاه شیراز، راهنمایی، حسین، علی اکبر

۶ـ حسینیان، انسیه، ۱۳۷۷، بررسی رابطه میان هر شهر معلمان مقطع ابتدایی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی روان شناسی

۷ـ ضیایی پور، زهرا، زمستان، ۱۳۸۲، جزو بهداشت روانی

۸ـ شاملو، سعید، ۱۳۷۴، مکتبها و نظریه های شخصیت، چاپ ششم، تهران انتشارات رشد.

 

حل عددی تائو معادلات انتگرال-دیفرانسیل ولترا با پایه های دلخواه از چند جمله ای ها

چکیده

هدف از این مقاله بررسی روش تائو با پایه های چند جمله ای دلخواه برای یافتن معادلات  انتگرال –دیفرانسیل ولترا(VIDES)است.قسمت  های دیفرانسیل و انتگرال این معادلات توسط نمادهای علمی تائو جایگزین می شوند.به این منظور که VIDES را به دستگاه معادلات خطی تبدیل کند.برای برتری روش تائو نتایج عددی چند مثال با پایه های چند جمله ای چپیشف ارائه می شود.

پیشگفتار

۱-۰ انواع خطا

در مسائل عددی معمولا تقریب هائی از یک مجهول را در اختیار داریم لذا بین این تقریب ها و مقادیر واقعی خطاهائی وجود دارد لذا چند خطا را مورد بررسی قرار می دهیم.

۱-۱-۰ تعریف

اگر تقریبی  باشدوقراردهیم آن گاه  راخطای مطلق می نامیم

۲-۱-۰ تعریف

هر عدد ناکمترازرا یک خطای مطلق حدی نامیم و با نمایش می دهیم بنابر این همواره و بر خلاف ،  منحصر بفرد نمی باشد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

فصل ۰: پیشگفتار                                                                                                          ۱

     ۱-۰ خطاها                                                                                                               ۱

     ۲-۰ توابع وچند جمله ای ها                                                                                        ۳

     ۳-۰ معادلات انتگرال-دیفرانسیل فردهلم در فضای باناخ                                                 ۸

فصل ۱: مقدمه                                                                                                             ۱۳

فصل ۲: نماد ماتریس                                                                                                  ۱۵

     ۱-۲ قسمت های دیفرانسیل وشرایط ممکن                                                             ۱۵

     ۲-۲ قسمت انتگرال                                                                                                ۱۶

     ۳-۲ تبدیلIDE  به ماتریس                                                                                       ۱۸

فصل ۳: برآورد خطا                                                                                                      ۲۰

فصل ۴: کاربرد مبنای چپیشف                                                                                      ۲۲

فصل ۵: مثال های عددی و نتایج                                                                                   ۲۶

پیوست تاریخی                                                                                                           ۳۱

واژه نامه فارسی به انگلیسی                                                                                      ۳۶

منابع                                                                                                                         ۴۱

منابع

 [۱] معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی – تالیف دکتر سعید فاریابی- ویراستار: محمد جلوداری ممقانی تهران دانشگاه پیام نور، چاپ اول مرداد ۱۳۷۴چاپ پنجم مرداد ۱۳۸۵ صفحات ۳،۲و۶۰-۵۵

آنالیز عددی- تالیف  دکتر اسماعیل  بابلیان -  ویراستار:  دکتر دانایی. انتشارات دانشگاه پیام نور- چاپ [۲]

اول اردیبهشت۱۳۷۶ ، چاپ چهارم شهریور۱۳۸۱ صفحات۲۶-

[۳]   S.M.  Hosseini   and   S. shah morad ,  Numerical  solution of a class of integro_ differential equations  by  the Tau  method with an error  estimation, Appl.  Math. Comput. 136(2003)  , ۵۵۹- ۵۷۰

[۴]   S.M.Hosseini an S.shah morad ,  Tau numerical  soiution  of  Fred holm  integro- differential equations with arbitary polynomial  bases ;  J. Appl . Math . modeling  ۲۷ (۲۰۰۳) ,  ۱۴۵-۱۵۴

[۵]    S.M.  Hosseini   and   S.shah morad ,  Amatrix  formulation  of  the  tau  method  for  Fredholm  and  Volterra  linear  integro- differential  equations.  Koran  J .comput .  App. Math .   ۹ (۲) (۲۰۰۲)     ۴۹۷-۵۰۷


دانلود خلع ید در بررسی و تحلیل رای صادره در پرونده کلاسه ۴۸۷

چکیده

خلع ید به معنی اخص یعنی رفع سلطه و تصرف غاصب از اموال توسط مالک و دعوای تصرف عدوانی یعنی رفع سلطه و تصرف غاصب توسط متصرف سابق، ارکان دعوای خلع ید اثبات مالکیت خواهان، تصرف خوانده و عدوانی بودن تصرفات است و ارکان دعوای تصرف عدوانی سبق تصرفات خواهان، لحوق تصرفات خوانده وعدوانی بودن تصرفات می باشد، بنابراین این دو دعوی کاملاً متفاوت بوده و در یک ملک به انتخاب خواهان ممکن است بتوان هر یک را طرح کرد و اینگونه نیست که در همه موارد فقط بتوان در یک ملک یکی از این دو را طرح کرد بنابراین به نظر نگارنده تغییر عنوان صورت گرفته در رای تجدید نظر مورد بحث ما که عنوان را از دعوای خلع ید به دعوای تصرف تغییر داده صحیح نمی باشد و دعوای نخست نیز قابل طرح بوده است.

دادگاه تجدید نظر در رای مورد بحث ما حکم خلع ید صادره در قسمتی از آپارتمان را به این علت که تصرف در قسمت مشاعی نبوده است و در قسمت اختصاصی بوده نقض نموده است ولی نظر خود را تنها به استعلام صورت گرفته از اداره ثبت محل مستند ساخته است و به قرارهای کارشناسی و معاینه محل صادره در پرونده و اسناد ارائه شده از طرفین و حتی اقرار صورت گرفته از طرف خوانده توجه نداشته که همه اینها اشاره به مشاعی بودن قسمت های مورد تصرف دارند لذا رای در این قسمت به ناروا نقض شده است. در بررسی و تحلیل رای های بدوی و تجدید نظر موجود در پرونده در نهایت به این نتیجه رسیدیم که رای بدوی علی رغم نقاط ضعف شکلی و ساختاری در کلیت صحیح بوده و رای تجدید نظر به ناروا آن را نقص و مورد تغییر قرار داده است.

فهرست مطالب

علایم اختصاری —————————————– ۶

چکیده ———————————————— ۷

مقدمه ———————————————— ۹

بخش نخست- کلیات ————————————- ۱۱

۱-   شناخت مال مشاع ——————————— ۱۲

۲-   نحوه انتفاع از مال مشاع —————————– ۱۸

۳-   نحوه اراده مال مشاع ——————————- ۲۲

۴-   مفهوم خلع ید و امکان خلع ید به معنی اعم در مال مشاع —— ۲۳

بخش دوم- تحلیل و بررسی آراء —————————- ۲۵

۱-   نقاط قوت آراء ———————————— ۲۶

۱-۱-رای بدوی- ماهوی و ساختاری ————————- ۲۶

۱-۲-رای تجدید نظر- ماهوی و ساختاری ——————— ۲۹

۲-   نقاط ضعف آراء ———————————- ۳۰

۲-۱-رای بدوی- ماهوی و ساختاری ————————- ۳۰

۲-۲-رای تجدید نظر- ماهوی و ساختاری ——————— ۳۴

۳-   مقایسه رای بدوی و تجدید نظر ———————— ۴۰

۳-۱-قسمت اول رای در رابطه با تغییر عنوان ——————- ۴۰

۳-۲-قسمت دوم رای در رابطه با نقض ———————– ۴۲

۴-   ادله مورد استفاده دادگاه- بدوی و تجدید نظر————– ۴۴

۴-۱-استعلامات صورت گرفته —————————— ۴۵

۴-۲-کارشناسی —————————————- ۴۶

۴-۳-گواهی گواهان ————————————- ۴۸

۴-۴-اسناد  ——————————————- ۴۸

۵-   مستندات آراء- بدوی و تجدید نظر ———————- ۵۰

۵-۱-مواد ۳۰۸ و ۳۱۱ ق.م ——————————– ۵۰

۵-۲-ماده ۱۹۸ ق.آ.د.م ———————————– ۵۱

۵-۳-مواد ۳ و ۴ ق.ت.آ———————————– ۵۲

۵-۴-ماده ۴۳ ق.ا.ا.م ————————————- ۵۳

۵-۵- مواد ۳۰۹ و ۳۵۸ ق.آ.د.م —————————– ۵۵

نتیجه گیری و پیشنهادات———————————- ۵۸

منابع و مأخذ —————————————— ۶۱

متن آراء مورد بحث ————————————- ۶۲

منابع و مآخذ

قوانین مورد استفاده

۱-   قانون اساسی، ۱۳۶۸

۲-   قانون مدنی، ۱۳۰۷

۳-   قانون آیین دادرسی مدنی ۱۳۷۹

۴-   قانون اجرای احکام مدنی ۱۳۵۶

۵-   قانون تملک آپارتمان ها، ۱۳۴۳

کتب مورد استفاده در حقوق

۱-   امامی، مرحوم دکتر سید حسن، حقوق مدنی، چاپ بیست و پنجم، انتشارات اسلامیه، تهران، ۱۳۸۴، جلد دوم

۲-   ره پیک، دکتر حسن، جزوه درسی حقوق مدنی (۴)، نیمسال اول سال تحصیلی ۸۶- ۸۵

۳-   –، جزوه درسی حقوق مدنی (۶)، نیمسال دوم سال تحصیلی ۸۶-۸۵

۴-   –، جزوه درسی حقوق مدنی (۷)، نیمسال اول سال تحصیلی ۸۷- ۸۶

۵-   شمس، دکتر عبدالله، آیین دادرسی مدنی، چاپ هشتم، انتشارات دراک، تهران، ۱۳۸۴، جلد اول

۶-   –، آیین دادرسی مدنی، چاپ هشتم، انتشارات دراک، تهران، ۱۳۸۴، جلد دوم

۷-   –، آیین دادرسی مدنی، چاپ چهارم، انتشارات دراک، تهران، ۱۳۸۴، جلد دوم