پایان نامه تاثیر رنگ بر حافظه کودکان

خلاصه مطالب:

یکی از با نفوذترین جنبه ها در کیفیت زندگیمان رنگ است. ما از قدرت ادراکمان هر روز از رنگ استفاده می کنیم. بدون رنگ هیچ چیز برای ما قابل تشخیص نیست، علائمی که عدم ترافیک در خیابانها را باعث می شوند و به وسیله آن سرعت ماشینها تنظیم شود قابل کنترل نیست. از همه مهمتر تکنیک یادگیری (که مورد بحث ما نیز هست) بمراتب افزایش می یابد. یک وظیفه مهم رنگ این است که به قسمت سازماندهی ادراکی مغزها علامت فرستاده و به آن کمک می کند. رنگ یکی از پارامترهای مهمی است که با ارسال علامت به قوة ادراک ما کمک و آن را سازماندهی می کند. رنگ حافظه نمودی است که توسط آن ویژگیهای متفاوت اشیاء شناسایی و لذا درک ما را از آنها روشن می کند. رنگ حافظه نمودی است که رنگ متعلق به موضوع مشخصه ادراکمان از طریق آن رنگ نفوذ می کند. بنا به دلایل زیاد مطالعه آنچه که رنگها مهارت در از بر کردن را به حداکثر می رساند بسیار مهم است. مسأله ما در این پژوهش آیا رنگ بر حافظه تأثیر مثبت دارد. آیا رنگ و حافظه رابطه مستقیم وجود دارد.

رنگ: بنا به تعریفی رنگ عبارتست از ارتعاش نسبی انرژی و ضبط آن به وسیله سلولهای محیطی که پس از انتقال به مغز اثر آن متظاهر می شود. بعبارت دیگر نوری که از سطح اشیاء به چشم منعکس می گردد رنگ نامیده می شود. لذا منظور از رنگی بودن یک جسم در واقع خاصیت جذب و انعکاس طول موج های مشخصی از نور می باشد. حافظه عبارت است از نگهداری Retention و یادآوری Recall آنچه که یاد گرفته شد. یادگیری، نگهداری و یادآوری لازمه حافظه می باشد کاملاً به یکدیگر وابسته هستند.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                             صفحه

فصل اول : مقدمه

مقدمه                                                                                                  ۱

بیان مسئله                                                                                             ۴

هدف پژوهش                                                                                        ۴

اهمیت موضوع                                                                                       ۴

فرضیات پژوهش                                                                                    ۵

متغیرهای اساسی پژوهش                                                                          ۵

تعاریف عملیاتی                                                                                     ۶

فصل دوم : پیشینه تحقیق

مفهوم رنگ                                                                                           ۸

پیدایش رنگها                                                                                        ۱۱

دسته بندی رنگها                                                                                    ۱۴

رنگ شناسی کودکان                                                                                ۲۱

رویت رنگ                                                                                           ۲۵

طبیعت رنگها                                                                                         ۲۶

آمیزش رنگها                                                                                         ۲۷

اختلالات رویت رنگ                                                                     ۳۰

فیزیولوژی رنگ                                                                                     ۳۲

عنوان                                                                                             صفحه

تقویت درک رنگ                                                                                   ۳۳

حافظه                                                                                                  ۳۴

رشد حافظه در نوباوگی                                                                            ۴۰

حافظه چیست ؟                                                                                     ۴۲

انواع حافظه                                                                                           ۴۶

حافظه کوتاه مدت                                                                                   ۴۷

حافظه بلند مدت                                                                                     ۴۹

اندازه گیری حافظه (یادآوری با فرایندشناسی بازآموزی)                                    ۵۳

حافظه سازنده                                                                                        ۵۶

عوامل موثر بر یادگیری وتقویت حافظه                                                         ۵۷

تداعی اندیشه ها                                                                                     ۵۹

درباره فرایند به خاطر سپردن                                                                      ۶۱

حافظه و فراگیری                                                                                    ۶۳

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

جامعه آماری                                                                                         ۶۹

روش تحقیق                                                                                          ۶۹

نمونه                                                                                                   ۶۹

حجم نمونه                                                                                           ۶۹

روش نمونه گیری                                                                                   ۷۰

عنوان                                                                                             صفحه

ابزار تحقیق                                                                                           ۷۰

روش و چگونگی اجرا                                                                             ۷۰

روش آماری                                                                                          ۷۱

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل

جدول شماره ۱ و ۲ برای گروه رنگی و بازشناسی همراه با نمودار                        ۷۳

جدول شماره ۳ برای گروه سیاه و سفید همراه با نمودار                                     ۷۴

جدول شماره ۴ برای بازشناسی گروه سیاه و سفید همراه با نمودار                        ۷۵

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

خلاصه مطالب                                                                                       ۸۲

محدودیتهای پژوهش و پیشنهادات

منابع

ضمایم

چکیده

دانلود فایل

فناوری اطلاعات در برنامه های آموزشی و بررسی روش های مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد خلاقیت

مقدمه :

بررسی اهداف آموزش و پرورش در سطح جهان و ایران ، به خصوص در طرح کلیات نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [۱] نشان می دهد که هدف اساسی ، تربیت افرادی است که با اتکاء به نیروی اراده و تعقل خویش منطقی و خلاق بیاندیشند و به جای وابستگی و استفاده از دستاوردهای اقتصادی و فرهنگی دیگران ، مولد دانش ، تکنولوژی و فرهنگ مناسب برای زندگی مستقل ، فعال و خلاق در « عصر دانایی » باشند .

این موضوع اخیرا” توجه بسیاری از اندیشمندان و مسئولان کشورهای مختلف و به ویژه ممالک در حال توسعه را به خود جلب کرده است به نحوی که تغییر نظام آموزش و پرورش از نظری صرف به نظری توأم با عمل (کاربردی) و پرورش افراد پویا و خلاق به جای افراد ایستا مورد توجه خاصی قرار گرفته است . درضمن ، خلاقیت و نوآوری به عنوان یک شاخص در گزینش افراد در مشاغل مختلف و از جمله صنایع نیز مطرح گردیده است .

درباره مفهوم خلاقیت تعریف های متعدد و گاه متضادی ارائه شده است ولی در مورد تعریف زیر یک اتفاق کلی مشاهده شده است .

۱. مصوب شورای تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش ، ستاد اجرایی تغییر بنیادی نظام آموزش وپرورش ، خرداد ۱٣٧۶

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                 صفحه

فصل اول : کلیات
ـ موضوع                                                                                                         ۱           ـ سؤال ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                  ۱
ـ فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق                                                                                          ۱
ـ روش ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                  ۱
ـ هدف ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                  ٢
ـ ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق                                                                                   ٢
ـ مفاﻫﻴﻢ کلی                                                                                                  ۶

فصل دوم : مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق
ـ نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ                                           ٨
ـ برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش                                ۱٠
ـ استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی                                                  ۱٣
ـ مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران                                                                  ۱۴
ـ رابطه خلاﻗﻴﺖ ، هوش و پیشرفت تحصیلی                                                            ۱٨
ـ رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی                                                              ۱٩
ـ خلاقیت در سطح اجتماعی                                                                              ٢٠
ـ دانش                                                                                                        ٢۱

فصل سوم : مزایا و محدودیت های سیستم های رایانه
ـ رایانه ماشین دلهره آور                                                                                   ٢٣
ـ محدودیت های رایانه                                                                                     ٢۵
ـ آموزش برنامه ای                                                                                          ٢۶

عنوان                                                                                                  صفحه

ـ انواع برنامه های آموزش برنامه ای                                                                      ٢٧
ـ نتایج پژوهش های مربوط به روش آموزش برنامه ای                                            ٢٨
ـ ماشین آموزشی                                                                                         ٢٩
ـ آموزش به کمک رایانه                                                                                      ٣۱
ـ مزایای آموزش رایانه ای                                                                                 ٣۶
ـ زمینه های تسهیل کننده توسعه ICT  در آموزش و پرورش                                   ٣٨
ـ یادگیری راهی به سوی پرکردن شکاف دیجیتالی                                                ٣٩

فصل چهارم : داده های آماری
ـ ابزار جمع آوری                                                                                           ۵٩
ـ روش جمع آوری اطلاعات                                                                             ۵٩
ـ یافته های تحقیق                                                                                         ۵٩
ـ جدول شماره ۱                                                                                          ۶٠
ـ نمودار شماره ۱                                                                                           ۶۱
ـ جدول شماره ٢                                                                                     ۶٢
ـ نمودار شماره ٢                                                                                          ۶٣
ـ جدول شماره ٣                                                                                         ۶۴
ـ نمودار شماره ٣                                                                                         ۶۵
ـ جدول شماره ۴                                                                                            ۶۶
ـ نمودار شماره ۴                                                                                          ۶٧
ـ جدول کل                                                                                                  ۶٨
ـ نمودار کل                                                                                                 ۶٩

عنوان                                                                                                  صفحه

فصل پنجم : وارسی فرضیات و نتیجه گیری
ـ تجزیه و تحلیل یافته ها                                                                                     ٧٠
ـ نتیجه گیری                                                                                                   ٧٠

فصل ششم : اراﺋﻪ پیشنهادها و راهکارها
ـ فیلتر کردن راهی برای ایجاد محیط سالم در اینترنت                                                 ٧۴
ـ اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اینترنت                                                 ٧٩
ـ راهکارهای گسترش کارآمد و بهینه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش . . .                    ٨٢
ـ آموزش الکترونیکی برای معلمان                                                                          ٨٧
ـ دیدگاه آرمانی                                                                                                ٨٩
ـ توصیه ها                                                                                                        ٩٠
ـ موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رایانه ای                                              ٩۱
ـ شرایط اجرایی                                                                                                 ٩٣

٭  پیوست ها
٭  منابع

دانلود فایل

پایان نامه ورزش و حرکت درمانی

تعاریف و دیدگاهها

    تصاویر و مدارکی در چین پیدا شده که نشان می دهد سه هزار سال قبل از میلاد مسیح انواعی از ورزش درمانی وجود داشته است.

    در قرون اخیر پرهنریک لینگ، سیستمی طبی برای ورزشهای سبک بوجود آورد که در سال ۱۸۸۴ در ایالات متحده آمریکا معرفی و با استقبال بسیاری روبرو شد.

    سیستم پرهنریک لینگ شامل یک سری حرکات موزون، هماهنگ و دقیق بود.

 در یونان اولین فردی که موضوع ژیمناستیک و تأثیر آن را مورد توجه قرار داد هرودوت بود.

او در حدود ۴۸۰ سال قبل از میلاد مسیح مطالب ارزشمندی نوشت و به عنوان یک معلم مجموعه ای از تمرینهایی که مبتنی بر اصول و قواعد هندسه بود به منظور از بین بردن ضعف بدنی شاگردان تدوین کرد.

فهـــرســت

 

فصل اول : تعاریف و دیدگاهها                                                                ۳           

فصل دوم : انواع حرکت درمانی                                                               ۱۳     

فصل سوم : دستگاه عصبی انسان و عملکردهای نادرست آن                     ۲۴ 

فصل چهارم : عوامل روانی اجتماعی و ناهنجاریهای حرکتی                     ۴۵

فصل پنجم : روشهای حرکت درمانی                                                   ۵۲  

فصل ششم : شرایط استفاده از حمامهای ســــونا                                ۷۲

دانلود فایل

پایان نامه هویت و عزت نفس

۱ – ۲ – موضوع تحقیق

دریک جامعه ابتدایی که در آن الگوهای همانندسازی ونقشهای اجتماعی محدودندهویت یابی تاحدودی اسان ترصورت می گیرد امادر    جامعه پیچیده ،هویت یابی برای بسیاری ازنوجوانان کاری دشواروطولانی است . درچنین جوامعی برای اینکه نوجوان بداند« چگونه رفتارکندوچه کاری رادرزندگی دنبال کند» بایدمجموعه کاملاًنامحدودی ازرفتارهارادرنظربگیرد.درنتیجه دررشدهویت یابی نوجوان ، تفاوتهای بسیاری مشاهد ه می شود( براهنی ، ۱۳۷۸ )

مادامی که خودنتواندبه هویت یکپارچه ای دست یابدنمی تواندمسیرمشخصی رادرزندگی دنبال کند، بی ثبات بوده ونوعی پراکندگی وبی انسجامی دررفتاراوحاکم می شود. درمطلوب ترین شرائط بحران هویت نوجوان بایددراوایل یااواسط دهه سوم حل شودتاخودبتواندبه مسایل دیگرزندگی بپردازد.وقتی این فرایندباموفقیت انجام بپذیرد، می گوییم فردبه هویت دست یافته است . به این معنی که وی به مفهوم یکپارچه ای ازهویت جنسیتی ، جهت گزینی شغلی وجهان بینی نایل شده است . ( همان منبع )

درنظریه پردازی هایی که درزمینه روزهای جست وجوی هویت وتعهددرزمینه پایگاههای هویت انجام شده است به مباحث اطمینان وامنیت درونی ، عزت نفس پایدارواضطراب توجه شده است . دراین پژوهش به دلیل گستردگی هریک ازاین مباحث ، نه تنهابه مسیله عزت نفس توجه شده است .

درنظریات ، ازیک سوافرادپایگاههای تعلیق رادارای منابع درونی اطمینان وامنیت وعزت نفس پایداردانسته اندوافرادپایگاه ممانعت وپراکندگی رافاقدچنین منابعی می دانند.( مارسیا، ۱۹۹۴ )

همچنین براساس یک سری مطالعات پیشین ، افرادپایگاههای هویت ممانعت ودستیابی هردوازعزت نفس بالایی برخوردارنددرصورتی که افرادپایگاههای تعلیق وپراکندگی که فاقدتعهدهستندازعزت نفس پایینی برخوردارند.( کرامر، ۱۹۹۷ )

                                               فهرست مطالب :

فصل اول :  کلیات

۱-۱ مقدمه ……………………………………………….. ۲

۲-۱ موضوع تحقیق ………………………………………. ۸

۳-۱ اهداف تحقیق ………………………………………… ۱۰

۴-۱ اهمیت موضوع ……………………………………….. ۱۱

۵-۱ دلایل انتخاب موضوع ………………………………….. ۱۲

۶-۱ سوالات تحقیق …………………………………………. ۱۲

۷-۱ تعاریف عملیاتی واژه ها………………………………… ۱۳

فصل دوم : موضع گیری های نظری ویافته های پژوهشی درخصوص موضوع

۱-۲ موضع گیری های نظری درخصوص هویت وعزت نفس…….. ۱۵

۱-۱-۲- تعریف هویت وعزت نفس……………………………. ۱۵

۲-۱-۲- شکل گیری هویت…………………………………… ۲۱

۳-۱-۲- نظریه های هویت…………………………………… ۲۶

۴-۱-۲- نظریه های عزت نفس………………………………. ۳۴

۲-۲- یافته های پژوهشی درخصوص موضوع…………………. ۴۰

۳-۲ نتیجه گیری……………………………………………… ۴۱

فصل سوم :  روش پژوهش

۱-۳ روش تحقیق …………………………………………….. ۴۴

۲-۳جامعه و نمونه آماری……………………………………….. ۴۵

۳-۳ روش جمع آوری اطلاعات ………………………………….. ۴۶

۴-۳ ابزار اندازه گیری هویت …………………………………… ۴۷

۵-۳ ابزاراندازه گیری عزت نفس………………………………… ۴۹

۶-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………. ۵۱

فصل چهارم :  تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

۱-۴ بررسی جمعیت شناختی ……………………………………. ۵۳

۲-۴ بررسی توصیفی و استنباطی فرضیه ها……………………… ۵۶

فصل پنجم :  بحث و نتیجه گیری

۱-۵ بحث و نتیجه گیری………………………………………….. ۶۵

۲-۵ نتیجه گیری نهایی ………………………………………….. ۶۷

۳-۵ محدودیتها …………………………………………………… ۶۹

۴-۵  پیشنهادات ………………………………………………….. ۶۹

۵-۵  منابع ………………………………………………………. ۷۰

دانلود فایل

پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران

بیان مسئله

با توجه به این که ارتباطات فرایندی محوری در تبادل اطلاعات بین اعضاء سازمان و بین سازمانی است و تعاملات قسمتهای مختلف را برقرار می کند بنابراین یک ابزار موثر در هماهنگ سازی کاربرد اثر بخش منابع انسانی تلقی می شود و در سازمانهایی که فرایند ارتباطات به خوبی برقرار نشود آثار و تبعاتی را بدنبال خواهد داشت که یکی از آنها
می تواند در عملکرد مدیران موثر واقع شود.

تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از تعارضهایی که بین افراد یا کارکنان یک سازمان پیش می آید ناشی از ارتباطات ضعیف و یا ارتباطات ناقص است. زیرا افراد هفتاد درصد ساعات کارشان را بصورت نوشتن، خواندن، صحبت کردن و یا گوش دادن صرف ارتباطات می کنند (رابینز ، ۱۹۹۸ . ص ۳۱۰  ) .

یکی از موانع اساسی عملکرد موفقیت آمیز یک گروه یا یک سازمان فقدان ارتباطات اثر بخش است. اثر بخشی «ارتباطات» به دو دلیل برای مدیران اهمیت دارد. یکی آن که مدیران کارکرد های مدیریت را بوسیله فرایند «ارتباطات» انجام می دهند و دیگر اینکه ارتباطات امری حیاتی است که مدیران قسمت اعظم وقت خود را صرف آن می کنند (ابستونروفریمن ترجمه اعرابی و پارسیان ، ص ۱۱۱).

بنابراین «ارتباطات» اثر بخش لازمه اثر بخشی هر گروه و سازمانی است زیرا از جمله عوامل سه گانه ای که به عنوان معیارها و مقیاسهای «اثر بخشی سازمانی» برشمرده اند مهارتهای ارتباطی مدیریتی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات می باشند (رابینز ترجمه کبیری ، ۱۳۷۶ . ‌ص ۵۱).

هر یک از کارکنان سازمانها، بخصوص مدیران می دانند که «ارتباطات امری حیاتی» در هر  سازمان است و اثر بخشی سازمان (یعنی میزان تحقق هدفهای سازمانی) تا حد زیادی بستگی به اثر بخشی ارتباطات دارد. اما کمتر کسی در فکر ایجاد محیطی است که از نظر ارتباطات اثر بخش باشد. لذا مسأله این پژوهش بررسی و مطالعه نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیریت در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه می باشد. با این هدف که با روشن شدن رابطه ارتباطات با عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و زمینه لازم برای توجه و اقدام جدی مدیران سازمان ملی جوانان و مسئولین بالاتر جهت اثر بخش ساختن ارتباطات در سازمان مذکور فراهم آید تا از آن طریق عملکرد مدیران بهبود و افزایش یابد (طبری، ۱۳۸۰).

فهرست مطالب

عنوان                                                                                       صفحه

چکیده                                                                                 ۱

فصل اول: کلیات پژوهش                                 

۱-۱- مقدمه                                                                           ۳

۲-۱- بیان مسئله                                                          ۳

۳-۱- هدف پژوهش                                                       ۴

۴-۱- اهمیت ضرورت پژوهش                                                                               ۵

۵-۱- انگیزه پژوهش                                                                                           ۶

۶-۱- سوالهای پژوهش                                                                                        ۶

۷-۱- تعاریف عملیاتی                                                                                         ۶

فصل دوم:  ادبیات و پیشینه پژوهش

۱-۲-  مبانی نظری پژوهش                                                                   ۱۱

۱-۱-۲- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات                                                                     ۱۲

۲-۱-۲- ارتباطات چیست                                                                                      ۱۴

۳-۱-۲- تعاریف ارتباطات                                                                                     ۱۵

۴-۱-۲- هدف از برقراری ارتباط                                                                             ۱۷

۵-۱-۲- انواع ارتباطات                                                                                        ۱۸

۶-۱-۲- محاسن ارتباطات غیر رسمی                                                                       ۲۲

۷-۱-۲- شیوه های ارتباط                                                                                      ۲۳

۸-۱-۲- شکلهای ارتباط                                                                                       ۲۵

۹-۱-۲- فرآیند ارتباطات                                                                                                ۲۹

۱۰-۱-۲- الگوی ارتباطی برلو                                                                                 ۳۱

۱۱-۱-۲- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل              ۳۱

۱۲-۱-۲- موانع برقراری ارتباط                                               ۳۲

۱۳-۱-۲- کارکردهای ارتباطات                                                  ۳۳

۱۴-۱-۲- نقش ادراک در ارتباطات                                               ۴۵

۱۵-۱-۲- بازخور                                                                       ۴۷

۱۶-۱-۲- ویژگی یک ارتباط مؤثر                                                 ۴۹

۱۷-۱-۲- رفتار تأثیر گذار چیست                                                  ۵۰

۱۸-۱-۲- نقش بیان مؤثر در ارتباطات                                            ۵۰

۱۹-۱-۲- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات                               ۵۲

ارتباط مؤثرتر                                                                                ۵۲

۲۱-۱-۲- نقش شما در بهبود ارتباطات                                              ۵۳

۲۲-۱-۲- ارتباطات محور توسعه                                                    ۵۵

۲۳-۱-۲- پیشرفت ارتباطات                                                            ۵۶

۲۴-۱-۲- انواع ارتباطات در سازمان                                               ۵۹

۲۵-۱-۲- اهمیت ارتباطات سازمانی                                                  ۶۳

۲۶-۱-۲- مدیریت ارتباطات سازمانی                                                 ۶۵

۲۷-۱-۲- اهمیت ارتباطات در مدیریت                                                ۶۵

۲۸-۱-۲- ارتباطات و مشکلات مدیریت                                               ۶۹

۲-۲- عملکرد                                                                                  ۷۰

۱-۲-۲- مدیریت عملکرد                                                                    ۷۱

۲-۲-۲- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد                                          ۷۲

۳-۲-۲- تعریف ارزشیابی عملکرد                                                        ۷۳

۴-۲-۲- سابقه مدل ACHIEVE

5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE

6-2-2- سه کنش مدیریت عملکرد                                                         ۸۱

۷-۲-۲- برنامه ریزی عملکرد                                                              ۸۲

۸-۲-۲- سرپرستی                                                                               ۸۳

۹-۲-۲- مرور بر عملکرد                                                                     ۸۵

۱۰-۲-۲- معیارهای عملکرد                                                                  ۸۵

۱۱-۲-۲- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد     ۸۸

۱۲-۲-۲- الگوی بهبود عملکرد مدیریت                                                                     ۹۲

۳-۲- پیشینه پژوهش                                                                                            ۹۶

۱-۳-۲- تحقیقات داخل کشور                                                                                ۹۶

۲-۳-۲- تحقیقات خارج کشور                                                                               ۹۸

فصل سوم: فرایند پژوهش

۱-۳- روش پژوهش                                                                                           ۱۰۵

۲-۳- جامعه آماری                                                                                              ۱۰۵

۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری                                                                              ۱۰۵

۴-۳- ابزار پژوهش                                                                                              ۱۰۶

۵-۳- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                         ۱۰۷

۶-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                                           ۱۰۷

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

۱-۴- مقدمه                                                                                                      ۱۰۹

۲-۴- توصیف داده ها                                                                                           ۱۱۰

۳-۴- تحلیل داده ها                                                                                             ۱۱۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

۱-۵- بحث و نتیجه گیری                                                                                      ۱۲۷

۱-۱-۵- تفسیر سوال اصلی پژوهش                                                                          ۱۲۷

۲-۱-۵- تفسیر سوالات فرعی پژوهش                                                                       ۱۲۷

۱-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                                                                  ۱۲۷

۲-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                                                                 ۱۲۸

۳-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                                                                 ۱۲۸

۴-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش                                                               ۱۲۹

۲-۵-  نتیجه کلی                                                                                                ۱۳۰

۳-۵- محدودیتها و مشکلات پژوهش                                                                        ۱۳۰

۴-۵- پیشنهادهای پژوهش                                                                                     ۱۳۰

۵-۵- خلاصه پژوهش                                                                                          ۱۳۱

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی                                                                                           ۱۳۶

فهرست منابع لاتین                                                                                             ۱۳۹

ضمایم

پرسشنامه مربوط به مدیر

پرسشنامه مربوط به کارکنان

فهرست جداول

عنوان                                                                                 صفحه

جدول شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت                                        ۱۱۵

جدول شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات                    ۱۱۶

جدول شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت                        ۱۱۷

جدول شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی                       ۱۱۸

جدول شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش                            ۱۱۹

جدول شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           ۱۲۰

جدول شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           ۱۲۱

جدول شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش                 ۱۲۲

جدول شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش               ۱۲۳

جدول شماره (۴-۱۰) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول                                        ۱۲۴

جدول شماره (۴-۱۱) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش                       ۱۲۵

جدول شماره (۴-۱۲) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۳) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۴) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۵) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۶) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش                      ۱۲۸

جدول شماره (۴-۱۷) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      ۱۲۸

جدول شماره(۴-۱۸) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش                     ۱۲۹

جدول شماره (۴- ۱۹) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش                            ۱۲۹

جدول شماره (۴-۲۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      ۱۳۰

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                 صفحه

نمودار شماره (۲-۱) مفهوم فایول از پل ارتباطی                                                   ۱۴

نمودار شماره (۲-۲) مدل فرایند ارتباطات                                                          ۳۱

نمودار شماره (۲-۳) مدل برلو از ارتباطات                                                         ۳۳

 نمودار شماره (۲-۴) سیستم اطلاعات                                                              ۴۵

نمودار شماره (۲-۵) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری                                         ۴۷

نمودار شماره (۲-۶) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی                                            ۷۷

نمودار شماره (۲-۷) موضع گیری برای عملکرد آینده                                             ۷۸

نمودار شماره (۲- ۸) ارتباط اجزای الگوی بام                                                     ۹۸

نمودار شماره (۲- ۹) مدیریت عملکرد                                                             ۱۰۰

نمودار شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت                                       ۱۱۵

نمودار شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات                    ۱۱۶

نمودار شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت                        ۱۱۷

نمودار شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی                      ۱۱۸

نمودار شماره (۴-۵)  توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش                    ۱۱۹

نمودار شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش           ۱۲۰

نمودار شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش           ۱۲۱

نمودار شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش           ۱۲۲

نمودار شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش                  ۱۲۳

نمودار شماره (۴-۱۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      ۱۳۰

نمودار شماره (۴-۱۱) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      ۱۳۰


دانلود فایل